Merhaba öncelikle. Elazığ’da abdürrezak hoca dışında iyi bir çocuk doktoru öneriniz var mı acaba ? Normalde rutin kontrollere abdürrezak hocaya gidiyoruz ama kızımın ara ara burnu tıkanır gibi oluyor geniz etinden şüpheleniyorum ve malum abdürrezak hocanın klinik olduğu için herhangi bir durumda cihaz açısından yine hastaneye yönlendiriyor. Bu yüzden direk hastanede başka bir iyi doktora görünelim istedim . Var mı öneriniz ?