Gozzde-89 canım bıde bura sayesinde herkes otizm diye dusunur oldu. Mesela kızım yan bakıyor yada gozlerını kaydırıyor ama 2 sn yada 3 sn. Kızımda henuz konusmuyor diye ozel egıtım ogretmenıyle bile gorustum hıcbır sorun girmedi. Yani soyle ki
Her ismini sıyledıgın de bakar
Komutları yapar, ısaret eder, herseyı bılır anlar ogrenır, vucudunun organlarını (goz kas sac dudak aguz sac ya iste aklına ne geliyor) hepsını bılır, hayvanlar sebzeler meyveler renkler 1 yasından berı bılır, taklit yetenegı cok ıyı bende ne girse yapar ben ne dersem yapar, agla Gul kız sinirlen sirin ol ne desem yapar. Goz teması iyi. gelısım testine baktım ınternette konusma dısında herhangi bir sorunumuz yok sukur. Konusmaya da gelince. Dogdugundan beri evde sadece beni gordu hıc dısarı cıkarmadım cocuk desen yavrum hıc girmedi. Sımdı 1 aydır her gun neredeyse parktayız. Dun parkta desteksız merdiven inip cıktı sok oldum. Megeerse ben coxuga bunları hıc yasatmamısım. Adeda seti aldım kızım suan uc kitabıda bılıyor ne sorsan gosterır bayılıyor kitap oku o dinlesin. Seninle oyun oynasın. Ama o cocuklar bu saydımlarımı yapamıyor, aekdasımınnyıhenı de otizm lı bunların hıcbırını yapamıyor. Yani sende kendi kendini uzme