Merhaba kızlar yenidoğan olup bebeği sürekli yukarı ya da tavana doğru bakan var mı? Pazartesi kontrolümüz vardı doktorumuz yukarı bakan çocukları çok sevmeyiz sizinki de yukarı bakıyor dedi neden diye sorsak da bir açıklama getirmedi bir ay sonra tekrar getirin bir daha değerlendirelim dedi. Sizin bebeklerinizde böyle bir durum var mı yukarıya bakma gibi yönelimi var. Korktuk da ayrıca bir açıklama yapılmadığı için.