13 .36 bile sarılık için çok fazla benim de 9.7 çıkmıştı doktor hemen yoğun bakıma alacam bebeğini iki günde toparlamazsan dedi. Ben saat başı uyuşa da hem mama hem anne sütü verdim 3. Gün geçmişti sizde saat başı uyandırın iki saatte bide mama verin durum geçene kadar. Çenesi güçsüz olduğu için ememiyo açlık komasına giriyor