Anneko Merhaba güzel anneler doğumdan önce çok ağrılı bir regl dönemi geçiriyordum. Mutlaka acilde serum iğne olmadan kendime gelemiyordum. Normal doğumdan sonra regl ağrısının geçtiğini yada hafiflediğini duydum ama sezeryan sonrası nasıl oluyor acaba?? Sezeryan doğum yapıp hala ağrılı regl devam ediyor mu yoksa hafifliyor mu???
DerinMavii Anneko bende bayılır uyusurdim resmen kendimi camdan aticak derecede ağrım olurdu dört aydır adet oluyorum öyle aman aman ağrım yok hafif sanki doğum değilde bu agrilarimi dindiricek ameliyat olmuş gibiyim🙃🙃
Nurellllaaa Zeynep-1908 aynen öyle sanki karnımda bişey kopuyo gibi oluyor öncede. De agrılı olurdu şimdi dahada agrılı Anneko
Marmadal Anneko benim daha önce ilk gün ağrım olurdu, majezik içerdim. Doğumdan sonra 10 ay hiç olmadım, 2 aydır regl oluyorum, maşallah diyim hiç ağrım olmadı.
Zeynep-1908 Merhaba ben sezeryan doğum yaptım ama agrilarimda hiç bı azalma görmedim aksine daha da arttı
kuzey-21 Anneko bende sizin gibiydim illa iğne olacak veya alveres hap. Sezaryen oldum. 4-5 kere aşırı ağrılı oldu. Artık olmuyor ağrımı geçirmeyen parol nasıl etkili. Yutmadığım zaman bile hafif atlatıyorum çok şükür
temed06 Ekim ayında doğum yaptım sezeryan 2.adet görüşüm maşallah diyim çok ağrısı olan ben sadece belim ağrıyo kasıklarımda hafif yani yok denecek kadar az buna şükür diyorum:)