MelikeMila Bebeğim emerken hatta sona doğru aslında değişik bi ses geliyor hıçkırık desem değil böyle büyük insanların boğazında kalır ya nefesi kesilir gibi bir ses ama nefes almasında bi sorun olmuyor o anda çok şükür bi sıkıntı yoktur inşallah
behrem emzirmenin ortasında veya sonunda o sesler azalıyorsa akış hızı yüksektir. sizi veya bebeğinizi rahatsız ediyorsa azıcık sağabilirsiniz emzirmenin hemen öncesinde