Merhaba anneler oğlum 19 aylık bugün emzirmeye son vermeye karar verdim bu konuyu cok uzun zamandır düşünüyordum cocugum yeemk yemiyor sürekli emmek istiyor gece gündüz her an memede uyuyor bugün ilk günüm salça sürdüm uf olmuş dedim almadı sirke sürdüm emdi göz kalemi sürüşü suan emmiyor kendimi suçlu hissediyorum en azından 2 yaşa kadar emzirseydm Diyorum siz ne zamn bıraktınız şimdiden teşekkürler 🌺