Saremmask cnsksz çok heyecanlandnz bnde ilk sandım 😁😁😁 çoğu posta ikinciye hamileyim hazır değilim yazanlar olunca şaşırttiniz beni
cnsksz Saremmask ben çok istiyordum ama doktorlar ihtimal vermiyorlardı yumurtalık sayım çok azdı. bende öylesine aldım dedim bi bakayım ne olacak bu sonucu hiç beklemiyordum Allah gönlüme göre verdi
cnsksz sehrengiz_8 benim en son ölçtürdüğümde 1 di sonra gittiğim doktorlar hep bana senin yumurtalıkların 45 yaş yumurtalığı gibi tüp bebekle olur aşılama da deneriz ama zaman kaybı olur demişlerdi sonra mucize gibi bebeğim geldi ama hepsinin ortak söylediği şuydu 32 yaştan sonra senin için hamilelik pek olmaz. Ben yakında 31 olacağım O yüzden bir çocuğum daha olsun çok istiyordum Rabbim aratmadı çok şükür ikiz gibi büyüyecekler inşallah
Mavi666 cnsksz teste göre hamilesiniz ama çok az da olsa testlerin yanılma payı var, çok merak içindeyseniz hastanelerin acil bölümünde kan testi verirseniz 1 saatte sonuç çıkar, çıkan sonuç kesin sonuç olur.
cnsksz Saremmask bir tek şeyi düşünüyorum ilk çocuğumun zamanından çalmak hiç istemiyorum inşallah ikisine de yetebilirim