Kızlar bir yakınımın çocuğu olmuyor. Geçen ay ilk defa aşılama denediler ama tutmadı. 2. Kez deneyecekler. Tek yumurtası vardı çatlayan. Tek yumurta ile 2.aşılamada yada tüp bebekle hamile kalan var mı? O kadar çok ağlıyor ki, kocasına karşı mahcup hissediyor diye hastalığa kaldı ağzı yara döktü stres ve üzüntüden ateşlendi. Dedim ki Allah verir çocuğu kocan değil. Neden ezilip büzülüyorsun karşısında? Kendinde sorun yok diyor.. dedim olmayabilir ama ne malum başkasıyla evlense bile çocuğunun olacağı? Rabbim ol der olur. Hiçbir sorunu yokken yıllarca hamile kalamayan insanlar var. O kadar üzüldüm ki ağladım haline ya😪Rabbim hiçkimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲