_hamisanne Kızlar kaç haftadır canım sade soda çekiyor kafayı yicem aşeriyorum resmen içsem sorun olur mu çocuğum zaten çok gazlı 2 aylık içsem mi icmesem mi😖
_hamisanne idilolo gaz yapmaz demi canım zaten sürekli ağlıyorum çocuğum kolik daha beter olursa valla kafayı yerim 😞😞😞😞
lalbg _hamisanne maden suyu süt yapar araştırabilirsin hatta. Günde 1 tane içebilirsin demişti bana doktorum☺️
secoz _hamisanne sade soda kola herşey içiyorum içselde gazlı bebekti içmesem de🤦🏼♀️ Çok şükür 3.5 aylık 20 günlükten beri gaz damlası kullanıyorum çok işe yaradı