Hllsyma ya bizim belirti başka bişiydi. 16 gün kaka yapmıyordu. Başka birşeyi yoktu. Tepkisi çok ağır olmuyordu. Arada kaçamak bile yaptım. Kaçamakları çoğaltınca baktım birşey yok. Bıraktık:) bazılarınınki daha ciddi oluyor doktorla daha yakından takip etmek gerekir