11 aylik olmak üzereyiz bizde bu şekildeyiz sadece öğlen bı ara öğün yapıyoruz meyve olarak..emsin diyorum ben ona bıraktım ne kadar yerse ne kadar emerse artık anne sütü çok değerli ,mama veriyor olsaydım stres yapardım daha çok yesin isterdim ama surda en fazla iki iki buçuk yıl emcek zaten ☺️ bizim kahvalti öğünümuz çok iyi değil maalesef 😪mesela ilk uyku öncesi sağlam emer .birde gece uyku öncesi ☺️