Benim bebeğim de 4 ay 5 günlük.bebde gündüz leri iki saat aralıklarla emzirerek uyutuyorum. Rahatsızlgi olmuyor ama en fazla bir saat uyuyor gündüz uykusu en kısa da yarım saat uyuyor. 3 + 1 günfuz uykusu yapıyorum.aksam 8 de uykuya geçiriyorum ama saat 10 a kadar sürekli uyanıyor. Ve emzirerek tekrar uykuya geçiriyorum. Geceleri önceden dört beş saatte uyanırdi şimdi iki saatte uyanıyor.uyku eğitimi versem erken diye düşünüyorumBana da yardımcı olur saniz sevinirim. Siz nasıl bur tol izliyor sunuz