sevdaakyol 9 da uyutmul oluyorum gece yatarken de 12 gibi uyandırmadan emziriyorum uyku öğünü oluyo uykusu bölünmeden devam ediyo emzirmezsemde kendisi 1 gibi kalkıyo zaten , sonrasında 4 ten uyanır bide 6 bucuk civarında ortalama 3 saatte bir uyanır genelde gündüzde uyanık oldugunda her istediğinde emziriyorum zaten artk meme istediğini tepkileriyle belli ediyolar