Ben kullanıyorum canım hiç memnun değilim internetten almıştım daha bebeğim 1 yaşına bile girmedi ki sayılı kullanıyorum bebek arabasını tekerlekleri yamuldu kemeri yırtıldı daha bir kaç olayıda var 1100 tl ye almıştı babam hediye ama keşke daha iyi bir şey alsaydık. Ayrıca travel sistem çok yorucu oluyor şimdiki aklım olsa kabin boy alırdım katla koy çok pratik. Yinede sen bilirsin ☺️