mehmel54 Grininyuztonu kızımın fazla saçı yok eşim keltos cadı diye sever 😂😂 bende babasının kızı annem prenses kızım güzel kızım diye severimm
Olric11 Grininyuztonu kalbim ❤️ bazen o kadar canım kaynıyorki böbreğimmm kanımmm biraz ben abartıyorum 😅
Balkizlarim Grininyuztonu 3 kizimdada Aşkış balliş tatliş diyorum muhabbet kuşum da artık bu şekilde bizi uyandırıyor 😂😂
RuyasMom Grininyuztonu Dobi , reis , herşeyim , aşkım , ömrüm falan diye seviyorum içime sokasim geliyor onu😍
Zeliha27mira Grininyuztonu Kızıma annesinin birtanesi çat çat çat derim 🤣 çok sever o şarkıyı Oğluma da paşam yerimm seni oğluşummmm derim
Mrvunluu Güzel kızım diye seviyorum, eşim diyor deme öyle nazar değdirceksin diyor o çirkin diye seviyor çünkü😂😂