Kızım 7 ay 2 günlük oldu bugün arpa çorbası yapıp denemek istedim çok pisirdim yumuşacık oldu vereyim dedim ama yemedi midesini bulandırdı önceki çorbalari blenderda çekiyordum ama diri bırakarak çok çekmedim hiçbir zaman onları çok rahat yiyordu ama bunu yemedi normal mi acaba erken mi davrandım sadece korkuyorum puturlu şeyler yemek istemez diye