Merhaba hanımlar bebeğim 31 günlük dün öğrendik ki atopik dermatit (egzama) var bebeğimde suratı çok kabardı ve vücuda yayıldı bugün araştırmalarına göre süt ürünleri yumurta falan çok tetikliyormus ben bugün yumurta yedim o kadar pişmanım ki bebeğimi emziriyorum ve eğer yumurta alerjisi varsa daha çok kabaracak sabahtan beri ağlıyorum çok kasiniyordur vücudu ağzı var dili yok yavrumun sizce ne yapayım 1-2 gün emzirmesem mama versem bu sefer meme reddi yaşarım diye korkuyorum bir ne yapayım bana bir öneri verin Allah rızası için