Arkadaşlar altı aylık bebeğim saat başı bazen yarım saate bir kalkıyor bir ay önce böyle değildi en fazla üç kere kalkardı gece ne zaman yatarak emzirmeye başladım beni emzik niyetine kullanmaya başladı nasıl çözebilirim bu durumu çok zorlanıyorum geceleri sıfır uyku yığılıp kalacağım artık var mı benim gibi