Yavrukus-20 valla saçma sapan uyutuyorum. Sallamaya alıştırmadim, memede uyuyordu artık uyanınca emdiği için memede uyumuyor. Ben sirtimi dayayıp önüme yatiriyorum onu yuzu karşıya bakıyor bazen öyle uyuyo. esim sag olsun ayakta kucakta sallayıp uyumaya alıştırdı oyle uyuyor bazen sadece belim kopuyor yapmamaya çalışıyorum. Bazen omzumda gaz cikarma pozisyonunda uyuyo 😅 bazen dizimde. Yani aglamadigi pozisyon hangisiyse onda 🥲 nasıl degistircem bunu bilmiyorum daha 3 aylik ama böyle saçma bi duzen oturdi