Cisem_25 Merhaba. Aşırı kuru bir cildim var özellikle yüz için kullanıp memnun kaldığınız nemlendirici var mi?
cemre_-34 Cisem_25 benimde öyle acayip kuru yüzüm resmen elimi yüzüme degdirdikce kuruluğu hissediyorum bnde vazelin sürüyorum yumuşasın diye
_papatya- Cisem_25 neoutrogene beyaz kutu olanı a101 satılıyor yüz için kullanılıyormu bilemem ama elleri çok güzel nemlediriyor
bjkbb Cisem_25 ben eyüpsabri tuncerin nemlendiricisini kullanıyorum bimden aliyorum. Çok memnunum denemenizi tavsiye ederim