Minnakkk Adaozge ilk bebeğim de annemler bisiklet aldılar sürmeli olanlardan. Kaynanamlar dogumda bişey almamıslardı isimli künye aldılar. Not: annemler dogumda bilezik almıstı 😛😛😛 kaynanalar hep boyle mi yaa
Yamanikomm Adaozge valla oyleler ya almaz.cunku dogumumda vsde bi hediye almadilar beklemiyorum da zaten sizinde oyleyse benlentiyi sifira.indirmek.daha.mantikli.oluyor
Adaozge Yamanikomm annemler bisiklet aldılar babannesini bilmyrm bu hafta görücez 100 tl para verirler tahminim
1BebekAnnesiii Anneanne isimli künye babaanne de altın küpe( babaannesigil ben dedim de aldılar normalde ilk adım ayakkabısı alacaklardı) 🤣
Bebegimm1 Adaozge altin takildi ama ben bastan soyledim bir seye ihtiyaci yok diye maksat birlikte vakit gecirelim dedim oglumada davul almistim muzikli ☺️
Balkupum2505 Adaozge gurbette oldugum için anneannesi gelemedi ama para gönderdi halasiyla aynibyerde oturuyoruz altin bileklik aldı. Teyzesiyle yarim saat mesafedeyiz karantinada olduklari icin gelemediler sonradan telafi ettiler zaten teyzesi dogum gününe gore deyil her zaman alir kiyafet oyuncak doktor masraflarini karsilar. Kocam taraftan iyne görmedik şükür 😀 halası hariç