DerinMavii Aşırı yoruluyorum artik hep hareketli hepp bı şöyle yarım saat dümdüz durayım demiyor bağırıyor illa kucakta gezicek salıncağa koyuyorum ana kucağına yok kafasını öne egiyor aticak kendini kalkmak istiyor oturmak istiyor ama daha çok erken napicam kizlar aşırı yoruldum çok sınırlı bı bebek gazdan ötürü falan demeyin değil gaz sancısıni biliyorum onun ayriyetten damla kullanıyoruz işe yarıyor zaten kucağa mi alıştı napti bilemiyorum ya
Nefeess DerinMavii Benimki de aynı uykusu var uyutmaya çalışıyorum uyumuyor hep kucak ama hep sabah 8 den bu saate sadece 2 saat uyurken kucaktan indi kolum belim koptu artık ağrıyı kasıklarımda da hissetmeye başladım birazcık da dobiş 😰
Ballizencefill DerinMavii 1 hafta sonra bizde 4 aylık olacağız. Bizim de aynı. Geceleri uyanıyor, sürekli huysuz. Bazen öfke nöbetleri oluyor. 4. Ay atağına bağlıyorum. İnşallah uykusu düzelir. Bende mahvoldum gerçekten.
DemirAlaz DerinMavii fisher price yağmur ormanı hoppala 😂 bu kahve içme fırsatı istiyorsanız kesin Alin
DerinMavii Ballizencefill evet bizim şimdiye kadar duzenliydi bir hafta oldu dört aylık olalı bir haftadır ne gece uykusu doğru düzgün ne gündüz
Ucmelek 😔bizi anlattın sanırım sabahtan bu tarafa uyumadı susmadı durmadı, evde iki çocuk daha var tek kolla yemek yapıyorum tek kolla evi süpürüyorum belim ağrıyor yorgun uykusuz inşallah bir an önce büyüsünler
DemirAlaz DerinMavii 4. Aydan itibaren kullanılıyor benim oğlan göğe yükselecek ziplarken 😂 kızımda çok severdi
Yunusemrecik DerinMavii atak dönemi diyebilirim bizimki de 4 buçuk aylık 3 aylıkken huyszluğu başlamıştı uyumak istememe,kucakta kalma sürekli emme isteği durup dururken ağlamaya başlıyordu ama sabırla yaklaş bu dönemde gerçekten neyi öğretirsen onu kapıyo ve şükür geçici oluyo
Yunusemrecik DerinMavii bazı yerlerde okuduğumda kalıcı diyenlerde oldu ama çok da kalıcı olmuyo aslında zaten bebeklerim sürekli huy değişimi oluyo mesela gece çok sık uyanmaya başlamıştı onu bıraktı gündüz uyumak istemezdi düzeldi ve bitince çok güzel oluyor çok değişik hareketlerini göreceksin ☺️