Pinkbery Eceminannesii yok ben kullanmadım sag sol düz olarak yatırdım sürekli. Top gibi kafası oldu:)) Düzelir endişe etme
KutayAslanmoms35 Eceminannesii bende sadece sağ sol yatırdım Amerikan kafa olmuştu sonra bi süre gözlem halinde düz yatırdım düzeldi çok şükür 😅
sevdaakyol Bende kullanmadım canım . Yani ilk zamanlar kullanıyordum ama bi süre sonra bıraktım sürekli sağ sol düz değiştirerek yatirdim öyle öyle düzeldi şimdi çok az arka da cikiklik var oda ufacık bişey yani bende korkuyordum ama zamanla duzeliyo
sevdaakyol Asafeymeninannesi benim kızım suan 3 aylık 1 aylıkken kafası yamuk duruyordu öyle olunca bende sağa yatirdim sola yatirdim gündüzleri düz derken 2. Aya doğru kafa şekli şükür düzelmeye başladı sadece arka kisminda cok az sivri var oda düz yatıyor hep yavaş yavaş gidiyo. Yani demem o ki duzeliyo aydan aya
Eceminannesii Kızlar bende pek endişelenmiyordum, kayınvalide me her gittiğimde bu çocuğun kafası yamuk diye diye sürekli çocuğun kafasını inceliyorum
sevdaakyol Eceminannesii ayy aman benim kaynanamda hep dedi bu kızım kafasının arkası sivri sivri bak ne oldu oda geçmeye düzelmeye başladı takma kuzum için rahat edecekse doktoruna danis yada sağlık ocağını ara soyle. Kontrollerde baş çevresini ölçüyorlar her hangi bişey olsa söylerler zaten
Asafeymeninannesi sevdaakyol umarım düzelir yaa Oğluşumun kafa arkası dümdüz. 3 haftadır sağlı sollu yatırmaya çalışıyorum da bakalım..
sevdaakyol Asafeymeninannesi düzelir canım düzelir sağ sol dönüşümlü yatirdiktan sonra ayına kadar şeklini alır sen sıkma canını
sevdaakyol Eceminannesii evet canım sıkıntı etme kendine her seferinde ölçuyorlar her hangi bişey olsaydı sana söylerlerdi zaten