8 aylık kzmda besin alerjisi var. Emiyo fakat benm sütümden reaksiyon göstermiyo. Yani ben diyet yapmiyorum. Fakat hala onun allerjisi geçmiş değil. Acaba diyet yapmiyorum diye süreci mi uzatıyorum. Lütfen bana fikir verin. Diyet yapmadan bebeği allerjisi geçen var mı