Sevdanurkesirr Kızlar kızım 10 buçuk aylık 1 tane bile dış çıkmadı damaklarda kabarma dahi bile yok kızımdan 1 2 ay küçük bebeklere bakıyorum alt üst çıkmış neden acaba böyle geç çıkıyor yaşında cikaricak galiba bu gidişle 🤣
Petitebeauty Sevdanurkesirr anne babanın diş çıkarma dönemine göre çıkarmış gerçekten de doğru eşim 9 aylıkken çıkarmış bende 5 aylıkken oğlum 6 aylık ikinci dişi çıktı
hilalibrahimkartalms Sevdanurkesirr benim kızımda oyle 8 buçuk aylık olcak nerdeyse patladı altta 2 tane beyaz görünüyor ama daha belirti yok cikmadi yani
BabyYoda Sevdanurkesirr Çocuğumun huyu suyu o kadar değişti ki resmen evde minik bir gulyabani var diş yüzünden 👹
pamuksekerinannesii Sevdanurkesirr takılma bacım bu konuya her bebek farklıdır arkadaşımin çocuğu 12 aylık çıkardı şimdi 10 dışı var 16 aylık benim kızım 6 aylık başladı çıkarmaya ondan önce çıkardık dişleri 8 dışımız var bizi geçti herkeste değişik😂
sarmaliklahana Sevdanurkesirr ayyyyyy deme kızımla komsunun torunu arasında 4 gün var. O 3.5 aylıkken cıkardı ilk dişini kızım 6+2 aylık hala biley yok 🥴 diş bugdayına heveslendim dişi bekliyoruz 😆 herşey hazır diş yok 😆🤦 Bende eşimde 6.ayda cıkarmışız ama bakalım artık beklemedeyiz
Sevdanurkesirr sarmaliklahana D vitaminini unutuyorum bazen ondan olabilir mi D vitamini ver ondar çıkmamıştır diyolar
Fun Sevdanurkesirr diş birazda genetik merak etme elbet çıkıcak kızım yaşına 10 gün kala ilk dişi patladı. Ben de umudumu yitirmiştim 😀 sonra üstüste hızla çıkmaya devam ediyo
Hnfmhmt Fun merhaba benim oğlumda 11.5 aylık tam ve hala belirti bile yok ğst üste cıkarırken dişleri ateş falan huzursuzluk çok oluyor mu 🥰
BabyYoda Deletedmom_13 Muzu falan elimle bölüp yediriyorum parmağımı ısırıyor keşke sadece meme olsa 😁
BabyYoda Deletedmom_13 Anladım anladım 😄 benim meme ucum pek yok kahverengi kısmı emdiği için ucunu yakalayamıyor 😁
Belcim30 Sevdanurkesirr bizde aynı durumdayız 😂 bir tane altta beyaz nokta var o diş belirtisi diyorum ama neredeyse 1 aydır orda o arkadaş gelesi yok ayakta duruyor şuan tutunup kalkıyor ama diş geç gelecek belli ki sorun yok daha iyi derler ya bende onda avutuyorum kendimi 🤷♀️🤭
Sevdanurkesirr Belcim30 bizimkide yürüdü yuruyecek oda ayakta duruyor yurutecinden tutunup hem onu sürüyor hem kendisi yürüyor ama dış yok 🤣🤣
Archmomm Sevdanurkesirr kızım 10.5 aylık 6 dişi var ama aynı gün dogum yapan arkadasımın kızında da hiç bir belirti yok . O bebekten bebeğe değişiyor . Hiç canınızı sıkmayın . Geç çıkan diş daha saglam olur derler hem . Bir arkadaşımızın yine kızı var 14 aylık tık yok onda da . Bazı bebişler öyle uygun görüyor .