6 Mart’ta yaşına girdi bebeğim ve o günden beri gündüzleri 2. Uykuyu bir türlü uyumak istemiyor ne yapmalıyım öğlen 1 1 buçuk gibi uyanıyor akşam 4 buçuk 5 gibi uyutmaya çalışıyorum yok atıyor kendini sürekli istemiyor tek uyku için erken değil mi ya yoksa bu bir dönem mi