SuPerisiiii ya biz çok problem yaşadık. Ev sahibi bize noterden ihtarname çekmişti. İşte evi harap halimde kullanıyormuş falan filan diye. Bizde avukata sortuk sizde öyle bişi olmadığı a dair ihtarname yollayın demişti. Yoalıcaktık ki ev sahibi eşimden özür felan diledi. Tatlıya bağlandı. Sonra yine başa döndü sürekli yalan söylüyor. Çıkalım diye oğlum oturcak diyor oğlunu zaten kovmuş konuşmuyor oğluyla. Kızı evlendi o turcak dedi sordum kızına haberi bile yok böyle bişiden. Yani bizi çıkarıp burayı 4000 bine verme derdindeki telefondada bi kere söyledi. Şimdide ben oturucam diyor. Elimle yine tartıştılar. Onun üzerine naptı bilmiyorum. Dava ettimi etmedimi konuşmadık birdaha çünkü. Elim en son haziranda ben çıkıcam demişti onu bekliyodur belki. Bu arada bizimde sözleşmemi bitti yenilemedikde. Öyle kaldı. Her ay düzenli kiramızı ödüyoruz okadar. Haziranda çıkarmıyız onuda bilmiyorum. Ozman dava edermi onuda bilmiyorum. dediğim gibi Zaten dava 2 sene sürüyomuş . Her türlü o zararlı olacak. Keyfi bilir diyoruz bizde. Ama eğer çıkarsam burdan baktım kendi oturmadı ozman dava açıcak son 1 yıllık ödediğim kirayı geri almak için. Bakalım zaman ne göstercek bize .