zeynepbali04 Kizlar kizim 7 ay 15 günlük ve 6 kilo 600 gram hic kilo almıyor 3 kilo 700 gram doğmuştu anne sütü almadi 3 aylıkken bıraktı şuan evde herseyi yapıyorum ama yemiyor ne mama içiyor ne yemek yiyor napim ben 3 gündür bende yemek yemiyorum stresten
Aysegul-eylul zeynepbali04 benim kızımda aynı ayda ve aynı kiloda bende çok üzülüyorum neden kilo alamıyor geriden geliyor 😩seni o kadar iyi anlıyorum ki
Ummahan250820 zeynepbali04 benım bebegımde 6 ay 6 gunluk ek gıdayı asla yemıyor gunluk 1 kasık bıle napacagım bılmıyorum mamayıda az ıcıyor😔
Busrminel zeynepbali04 dişi cıkıyordur annesi gecici dönemdir siz stres yapmayın bebegede gecer bende o yollardan gectm gercekten cok zor elde olmuyor 16 aylık suan bile secerek yiyor yemiyor ama artık bıraktım ne kadar üstüne düşersen o kadar ters tepiyor bunada şükür diyorum gececek merak etmeyin elbet yiyecek bebekler kendilerini ac bırakmazlar😇
Tugce1634 zeynepbali04 hic uzulme arkadaşım.doktor bana 10.ayda dahil sadece tadina baksa yeter,zorlama demisti.yasina kadar mamasini icirtmeye calis,zamanla yemeye de alisir.kucuk daha.benim kizim 2.5 yasinda,doyacak kadar yiyor yani cok da zorlamiyor sukur ama zayif.genetik yani ben de zayifim.saglikliysa takmamaya calisacagiz🙏
zeynepbali04 Ummahan250820 ya of çıldırmak üzereyim az kaldı acaba emzik emiyor ondan mi bilmiyorum doktora götürsem bisey yaparmi acaba
zeynepbali04 Tugce1634 mamasinida içmiyor acaba biberon reddi mi yaşıyoruz diycem ama digerlerinide yemiyor
Tugce1634 Bu arada gecici dönemleri oluyor bebeklerin,mamayi da cok az ictikleri olabiliyor, biberonda 2 numarali uca gectiniz mi mesela,akis da az geliyor olabilir,benim kizim da bazen icmezdi ucu degistirince duzelmisti sorun da.gecici seyler uzulme lutfen.
Tugce1634 zeynepbali04 benim kizim da o aylarda 30cc anca iciyordu bir sure devam etti sonra duzeldi. bi ara oyle bir donem oluyor 1 hafta surer hatta.mama icme araligini uzatmak istiyor demisti doktor hatta.o aralar ben de cok takardım ama gecicidir emin ol.
zeynepbali04 Tugce1634 insallah ama bizimki bastan berri boyle sadece anne sutu aldigi zaman 1 2 kilo aliyordu aylik acaba hareketli ondan mi öyle
Tugce1634 zeynepbali04 o da etkendir elbette ama mamayi begenmiyor desem zaten siz denemissinizdir baska mama da.doktor ne diyor acaba,en iyi o yonlendirebilir tabi.ben de cozumsuz kaldim inanin.umarim biraz daha buyudukce asarsiniz bu durumu🙏