Kızlar bugün doktora gittim ben sezaryan doğurdum ilkini ve sezaryanda en erken 2 yıl sonra bebek olması gerekiyormuş ben bunu bilmiyordum. Bugün doktorum baktı karnıma kese oluşmamış 1 2 haftalık bişey dedi kan tahlili yaptı. Benim gibi olup da doğuran var mı acaba. Düşük riski çok yüksek mi nasıl bi süreç beni bekliyor bilen var mı? Aşırı ağrılı mı geçiyo. Anneye veya bebeğe bi zararı var mı? Biliyorsanız lütfen bi açıklama yaparmısınız?