secoz Kızlar nasıl yaptınız varsa foto atar MISınız fikir için süsleme masa vs yaptınız mı ne giydiniz ? Ben kızım iÇin bunu kendim için de bu elbisemi düşünüyorum tabi içine sığarsam 😂
agacsizkoala secoz ben masa kurmadım, köyde annemin evinde yaptık komşumuz vardı bayan hoca o geldi kuran okudu dualar etti, bizde pilav tavuk sarma baklava ayran yaptık ikram ettik gelenlere , birde hediyelik dağıttım en son o kadar
Nik_mik_yok secoz profil foton ruh halim 🤣🤣🤣 elbiseler çok güzel , masa ya sebil yada şık sürahi ile lohusa şerbeti , minik bardaklar , tepside lokum ve hediyelik koyarsınız oldu bitti. Dün arkadaşım yaptı , makrome anahtarlık dağıttı ,çok da güzeldi
secoz agacsizkoala hediyelik ne dağıtmıştın ☺️ Ya bende masa dediğim o işte mesela yaptığım ikramları masaya koyacağım isteyen alsın
agacsizkoala secoz bir akrabam mevlüdde dağıtılması için oğlumun ismine özel magnetler yaptırmıştı , magnet ve badem çikolataları küçük karton çantalara koyduk dağıttık biz. Eğer masa kurup herkes istediğini alsın derseniz bence çok daha karışıklık olur kimse almaz sizin vermenizi beklerler , herkesin içinde tabak yapmaktansa mutfakta yaparsınız verirsiniz. Ama diğer süslemeli pastalı süslü masa yapacaksanız onayrı tabii