minderbob Kucukprens20 ali tek başına çok güzel bi isim. Artık herkes iki isim koyduğu için Ali’ye tek başına pek rastlanmıyor. Diğerleri çok sıradan geliyor aslan ve poyraz herkeste var.
Deletedmom_23 Kucukprens20 Sadece iki isim arasında mı fikrimizi soruyorsunuz😊 Çünkü Aslan da Poyraz da şahsımca güzel değil 😊
Kucukprens20 minderbob Ali de çok kısa klişe gibi ama eşim illa Ali istiyor bende bi isim eklemek istiyorum 🤷🏻♀️☺️
agacsizkoala Kucukprens20 poyraz çok güzel bir isim, ama poyraz Ali yerine sadece Ali daha güzel bir isim bence