10 aylık bebeğim ek gıda da alıyor takintilarim ve okb bu ara çok kötü durumdayım psikatri dru ilk önce pasiflora yazdı sonra bunu yazdı pasiflora bitkisel diye onu aldım fakat hiç biseye yaramiyor bunuda içmeye cekindim ama zor durumdayim kullanan anneler varmı