Meraba kizlar bir konuda fikrinizi almak istiyorum.bu ay adet (regl)olmadım. 11. günüm 2 kere gebelik testi yaptım, sonuç negatif. işte 2. Testimide dün yaptım erken gebelik testini sonuç negatif dün hastaneye gittim kan tahlili vermeye, aslında spiral taktırmak için 1 ay önce randevu almıştım da neyse hep grev denk geliyorum yarabbim yaaa sağlık ocagida çalışmıyor. Bilenler bilir spiralimi kendim çıkarmıştım ondan kaynaklanıyor olabilir mi acaba? Birde zayıflama çayı içiyorum ayriyeten kayısı çayı ve meta çayı içiyorum. Bilmiyorum kafam karışık eşime söylesem cokkk kızar bana🙄😑😑😑