Kubra0603 Tugba07eylul henüz 40 günlük şimdiden anne demesi için her saniye anne diye fısıldıyorum kulağına 😂😂
Mustafayigitvebeytugannesi Kubra0603 bu beennnn 😂😂 bebeğim 4 aylık oldu anne anne diye tekrar tekrar her seferinde söylüyorum 😂😂😂 ilk oğlum 5 aylıktı mama dedi ilk 😂😂😂😂😂
tostosumm Tugba07eylul anni dedi 😁 sonra ece dedi sonra baba demeye başladı 😂😂 babayı papağan gibi sayikliyordu ama anñeyi toplasan 5 defa demiştir ece de sürekli diyor kız kardeşimin adı 😂
Eda2534 Tugba07eylul Tugba07eylul https://go.4vio.com/4594fna bizde baba demeye başladık 7 aylığız 💃🏻
EsilaMiracAyaz_Moms Tugba07eylul Kızım ilk ağlarken nedeeeennn diye ağlamıştı resmen. İlk dediği kelime “neden” olmuştu. Oğlum ilk baba dedi
Kubra0603 Mustafayigitvebeytugannesi baba da diyebilirdi mama demiş neyse ki 😅 tabi işin esprisi babasıyla inatlaştığımız için bu kadar hırslıyım 😂
Mrvby08 De-de dede dede deeeedeeee dedi😹sonra gel dede gel gel adiii (hadi) anne yok hala baba da dedi 😿