14 aylik 10.5 aylikken yurumeye basladi bence biraz erken oldu zor oldu bizim icin. Bazi soyledigi kelimeleri sonradan soylememeye basliyor. Ben hic tv izletmedim daha 1 haftadir birkac dakika izletiyorum. Ilk basta kitlenip izliyor ama sonra skliyor kalkiyor. Oyuncaklarini surekli bi yerden bi yere tasiyor. Bize veriyor. Kitaplara cok ilgili her gun kitap okuyoruz. Kitap okumami isteyince kendisi getiriyor gibi seyler yapiyor sizinki nasilki