AytanCelal postu 8 aylıkken felan açmışım demekki o sıralar yapmis çok uzun sürmedi bıraktı zaten dediğim gibi kendince bi anlamı vardir belki bebekler bazen bizim sebebini bilmediğimiz kendilerince anlam yükledikleri hareketler yapabiliyor tek bişeye takılmayın diğer gelişimleri normalse sıkıntı yoktur