Kbrkrbbr Merhaba kızlarr 40 günlük oğlum günde 3-4 bez kakasını çişinide 4-5 bez degıstırıyorum çevremde duyan insanlar yok niye bu kadar kaka yapıyo çok fazla dıyıp duruyor tecrübeli anneler sizce iyimş böyle alt kirletme sıklıgı kilo alımı da iyi maşallah
midekoruyucu Kbrkrbbr ay şu çevremizdeki insanların hepsini öldüresim geliyo bazen 😒 gayet normal canım sıkma sen canını ♥️
Ogretmen_anneeee Kbrkrbbr yeni doğan bebekler öyle oluyor 2 ay bitince günde 1 e düşüyor siz kimselere söylemeyin de nazar değmesin yavrunuza yapsın kakasını ne güzel işte maşallah 😍
kirmizibasliklikiz_ Kbrkrbbr ay ne guzel yapiyor iste rahatliyor ya yapamasaydi 😱 siz bosverin milleti benim cocuklarim da oyleydi. Gerci hala oyleler 😂
Kbrkrbbr midekoruyucu gerçekten deli oldum dünden beri taktılar kafama ne yapıcagımı dicemi şaşırdım teşekkür ederim canım bu arada🤍
Kbrkrbbr Ogretmen_anneeee teşekkür ederim canım öyle şeyler diyince dedim acaba iyimi kötü mü nıye öyle diyorlar
Kbrkrbbr kirmizibasliklikiz_ gerçekten yapmasa yazık çocuk huzursuz olur diye düşünüyorum ama gelip bana işte ishal olmuştur hastadır vs gibi şeyler dıyorlar insanın canını sıkıyorlar gerçekten
Tweetyy Kbrkrbbr yok canim yaaa ilk doğduğunda her bezi kakali alıyordum gunde belki 8 9 sonra 40 gunlukkrn 5 6 alıyordum. Bugun 3 aylik oldu bazen 1 bazen 2 3 kaka yapiyor. Ne guzel iste karni doyuyorki kaka yapıyor
kirmizibasliklikiz_ Kbrkrbbr ya millete bakarsan her seye konusurlar. Konusacaklar da bosver o yuzden her seyi kafaya takmamak lazım. Benim çevremde senin cocuklarin erken dogdu geriler kucukler zayiflar bilmem ne her seyi diyorlar 😂 benim takmadigimi gorunce onlar da sustu. O yuzden takmayin 😁
Tweetyy Kbrkrbbr ishal olsa zaten su gibi olur bundan kat kat daha fazla yapar. Hic kafana takma gayet sağlıklı. 10 gunde 1 kaka yapan bebekler var anneleri yazıyor burda çocuklar ikinip duruyor zorlanıyorlar