Mercimegim_melegim Arkadaşlar 2bucuk ay oldu sezeryanla Doğum yapalı ama hala genital bölgede kahverengi akıntı devam ediyor ve hergün iç çamaşırı değiştirmeme duş almama rağmen igrenc bi koku var.Artık çok rahatsız oluyorum ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mı?
Sinon Mercimegim_melegim yaşamıyorum ama okuyunca doktora gitmenizi tavsiye etmek geldi içimden. Sıcakta bazen koku yapıyor olabilir ama akıntı korkuttu gidip doktora görünmenizde fayda var geçmiş olsun
Asilzadem Mercimegim_melegim doktorum kötü bir koku olursa muhakkak gel demişti cnm benimde 3 ay oldu sez olali🥴
Egecim Mercimegim_melegim doktorum bu konuda beni hastaneden çıkmadan uyardı, kötü koku akıntı olursa hemen gel diye mutlaka gidin neden iki aydır gitmiyorsunuz? Normal değil
Yagmuruzgar Mercimegim_melegim aynı durumdayız facebook tan pf wonderstick yazıp bakabilirsiniz tanıdıklarım hep aldı bende alacagım. Doğumdan sonra olan bi durum ve ilaçla geçecegini düşünmediğim için bu ürünü alacagım
Yagmurbulut Bende 5 ay oldu doğum yapalı ama bende de aynı şekilde koku var hastahaneye gidicem ama ben normal doğum yaptım
Ilkimmmm Mercimegim_melegim bendede olmuştu seni anlıyorum ilişkiye girmeye utanıyordum kokusu berbat bi süre sonra kendiliğinden geçti ama sarıya sonra beyaza döndü