Arastubaa Arkadaşlar bebegım 13 günlük göbek bağı dusmedı hala doktorumuz yıkamamam gerektıgını söyledi ne yapmayalım bılemedım göbeğine bıse sürmem gerekırmı batikon fılan doktor hıcbır şey soylemedı fıkırlerınıze ıhtıyacım var
Seymanb61 Arastubaa benim bebeğimin 16. Gününde düşmüştü. Üstelik ben yıkadım ve enfeksiyon oldu. Batikonı enfeksiyon olunca kullandım. Sizde öyle bir durum yoksa hiçbir şey sürmeyin düşecektir bazı bebeklerde geç düşüyor
KKirpapatyasii1 Arastubaa Canim walla ben doğum yaptıktan 5 gün sonra başını yıkadım göbeği kurumuştu akşamından düşüverdi..sana tavsiyem göbeğine hiç bir şey sürme kendiliğinden kuruyacaktır