melisa2323 Arkadaşlar bebeğim 1 ay 8 günlük gazı çok çok fazla doktora götürdüm damla verdi ama maalesef işe yaramadı sizce gaz sancısının geçmesi için neler yapabilirim
Faddoli23 melisa2323 3 ay beklemek sık dişini hiç bişey fayda etmiyo masaj duş vs. Biraz rahatlatirsin ama kesin çözüm sadece sabır 2 ay 28 günlüğüz hamdolsun rahatladı biraz
Emsal04 melisa2323 1 tatli kaşığı rezene çayı verebilir siniz sizde her yer yemekten sonra 1 çay kaşığı kimyonu ılık su ile karıştırıp içerseniz yedikleriniz daha az gaz yapar ben 3 ay öyle yaptım
ebozbey melisa2323 denemediğim yol kalmadı sab simplex iyi geldi sadece . Masajlar hareketler yok yaniiiii. Ayaklarını çok sıcak tutuyorum kat kat çorap giydirdim bide o damla kesildi gitti şimdi 5 ayligiz
Tugba06 melisa2323 o zaman bir de sab simplex dene canım.. Yine de danış istersen doktoruna ama biz aldık kimseye de danısmadık.. Gazına gore damla verdik cok sukur gecmiş ti..
Sevgi64 melisa2323 Malesef hemen gecmiyo biz úc ayligiz daha yeni hafifledi sadece sabir Allah yardim etsin ne zor gunlerdi kackere acillik olduk ama sen bol bol kimyonlu su ic faydasi oluyo