Biroglanannesi Bugün doğum yapalı 33 gün oldu . Dikiş yerim ağrımaya başladı . Var mı bu durumu yaşayan ? Çok saçma yaaa 1 ay sonra ağrıması 😪
gocebebirbayan Biroglanannesi sızlıyor mu canım. Benim ki hep sızlar 13 ay oldu doğum yapalı. Ayaklarım üşüyünce daha da çok sızlıyor