Merhaba kizlar. Bir hafta önce kimligimi degistirdim ve haziranda universite sinavi var. (Bu durum sonunda degistirmeme vesile oldu kayit yapamiyordum cunku) fakat spontane gelisen bir durumla uzun zamandir olmak istedigim burun estetik ameliyatini da olabilme imkani gecti elime. Yapacak doktor belli ucret ortada sadece nasipse ön muayene ve olursa tarih belirlenecek. Bir an önce olsun yaza kadar toparlasin istiyorum, nisan 8de oglumun dogumgunu var onun hemen arkasina yaptirayim diyorum (bayram gelmeden olmus olayim diye) veya hemen bayram arkasi da olabilirim bilmiyorum her sekilde sinavdan once istiyorum yani. (Sargi vs olaylarini denk getirmem sadece) sizce bunun icin kimlik degistirmem gerekir mi, simdi bile bir saat once cekildigim vesikaligi goturdugumde (uzerimdeki elbiseler bile aynıydı) elli kere baktilar maske indirttiler ben miyim anlayamadilar (genelde karşılaştığım bir durum fotograflarda farkli cikiyorum) o zaman sorun olur mu estetik olayi acaba. Burnumda cok travmatik bir durum yok ic kemik egriligi var hazir operasyon olacakken bir iki duzeltme istiyorum yani cok muhtesem bir değişimlik goruntusu yok su an