gocebebirbayan gocebebirbayan ishak isa ismail Üzeyir Ömer bende hamileyim 😊 daha 8 haftalık. Cinsiyeti erkek olursa ensar ya da zahir düşünüyorum 😊 kız olursa babası miray istiyor 😊 sağlıkla doğsunlar canım hayırlısı ile ♥️🙏🏻
Samilknur41 Benim oğlumun adı sencer çok beğenerek koyduk anlamı sabah yıldızı hükümdar anlamlarını taşıyor zaten büyük selçuklunun son hükümdarın adı ve pek kişide yok diye koyduk sizde fikir olsun
GizemKivancK Ahlas çok istemiştim kuranda geçiyor ama koyamadık resmi olarak 2 isim koymak istemedik biz de kulağına 2 isim söylemiştik ben çok beğenmiştim hiç duyulmadık ve güzel anlamı da