Olric11 doktor egzama için özel ürünler verdi. Kullana varmı bu ürünleri oğlumun canı sağolsun ama birde gerçek var aşırı pahalı 1100 lira verdim. Bebeklerinize sizler hangi ürünleri şampuanları kullanıyorsunuz ? İçerik aynı olup belki fiyat farkı olan ürünler vardır? birde Çamaşırlarını ne ile yıkıyorsunuz? Duru granül ile yıkıyordum ama değiştirmek istiyorum
deniz-95 Olric11 ben hep mustelanın ürünlerini kullanıyorum. Çamaşırda da duru granül kullanıyorum bir sorun yaşamadım açıkçası 🙄
Tuba Olric11 benim oğlumda da egzama var. Çamaşırlarını sagrotan ile yıkıyorum, yumuşatıcı kullanmıyorum. Bakım ürünleri olarak da parfüm içermeyen şeyler kullanıyorum. Almanya da kaldığım için kullandığım ürünlerin markasını söylemiyorum çünkü orada yok ama içeriğine hep bakın parfüm olmamasına özen gösterin. Egzama olan bölgelerine de bepantholun bu kremini sürüyorum günde 3 kez.
yagmurum_53 Olric11 bende bu zamana kdr mustelanın ürünleri ni kullandım. bi sefer Allerjik bşyler çıktı boynunun altında kızardı kaşınıyordu. bşy Allerji yaptı sandım. kolların dirsek katlanma bölgemde yanık izi gibi izler oluştu. götürdüm atopik dermotit dedi doktor. sürekli nemlendirecen dedi. kışın sabah akşam yazın bir kere dedi. bi markanın şampuanı ile Nemlendirici kremini yazdı onları aldım bende. ama sizinkiler çok pahalıymış gerçekten. bide nette takip edin indirim günlerinden falan kupon flnda oluyor bazen daha uyguna gelir belki
deniz-95 Olric11 benim kızım alerjik. Bundan dolayı cildinde döküntü oluyordu. Sürekli mustela ürünlerini kullanıyorum. Sizinki kronikleşmişse doktor ona göre ilaç vermiştir o zaman. Eğer mustela kullanmadıysanız bi denersiniz bu kutular bitince bi bakarsınız yarıyor mu yaramıyor mu diye. Hem fiyat olarak daha uygun.
Olric11 deniz-95 çok geçmiş olsun bitince mustela sorayım başka doktora gerçekten maalesef bütçemi zorlayacak 😞😞
Aysecela deniz-95 mustelanın hangisi stelatopia mı benim kızımda da var neye alerjisi olduğunu çözemedim bacakları yüzü kuruyor karın çevresinde de noktalar oluyor doktor önce kortizonlu krem verdi 5 gün kullandım geçmişti sürekli de bu nemlendiriciyi kullanıyorum ama yine çıkmaya başladı ne yapacağımı şaşırdım
Nilunas Biz linola şampuan ve nemlendiricisini kullanıyoruz bu fiyat nedir böyle 😮inşallah iyi gelir bebişinize
Olric11 Nilunas egzama var dimi çoçuğunuzda geçmiş olsun. Oğlum 16 aylık doktor hassas cildi baya birşeyler söyleyince korktum aldım canısağolsun oğlumun bütçemi çok zorlayacak 😞bende başka ürünler öğrenip doktora sorup bir dahaki ürün alımında değiştirmek istiyorum. Denk ürün yoksa mecbur bununla devam ediceZ. Bu eczaneler her yerde aynı mı çok pahalı
Nilunas Olric11 evet egzaması var kızımın ince ve pamuklu giydirmek lazım terletmemek lazım banyoda çok durmaması lazım birde duru granül sabun tozu ve üstüne durulama yapıyorum birdaha. Evet eczaneler maleseeff öyle. Ama ben hep aynı eczaneye giderim tanışık olduj artık hep yardımcı olurlar fiyat konusunda
Olric11 Tuba geçmiş olsun bepanthol bulabilirim her yerde çok korktum açıkcası oğlum için aldım ama bütçemi çok zorlayacaklar 😞
Olric11 Nilunas pamuklu anti bakteriyel özen gösteriyordum nasıl oldu bilmiyorum 😞 boynunda başladı bizimde İstsnbulda maalesef tanıdık arkadaş durumlarına bakmıyorlar 1107 liraydı 7 lira almadı sağolsun indirim yapmış oldu
Tuba Olric11 her çocuğa aynı şey iyi gelmiyor, deneyip bakacaksınız hangisi iyi gelecek diye. Dediğim gibi, önemli olan parfüm içermemesi ve günde 2-3 kez sürmeniz. Genelde havalar soğunca geliyor, havalar ısınınca gidiyor.
Olric11 deniz-95 😞 1107 tuttu 7 lira indirim yaptı Eczaneci bayan sağolsun bende panik oldum açıkcası hemen aldım
deniz-95 Olric11 mecbur alıyoruz. Her şey çocuklarımız için. SKG’da sağ olsun hiçbişeyi karşılamıyor..
Gamze17 Benim bebeğimde egzama oldu mustela önerdi ilk doktorum geçmedi daha çok yüzünde yayıldı bioderma atopik ürünlere geçirdi şuan hiç birşey yok yüzünde. Maalesef pahalıı ama yapacak birşey yok iyi olsunlar da :)
Olric11 Gamze17 çok geçmiş olsun iyi olsun canımı vererim yavruma bazen insan oğluyuz zor dönemlerden geçiyoruz bütçemi zorlayacak 😞alamazsam diye strese girdim açıkcası