Aselemine27 3 aylık kızım var cildi çok kuruyor bu aralar yüzü fln nemnelndirici losyon kullanan var mı daha çok küçük die kullanmak istemiyorum kullananlar hangi markayı kullanıyorsunuz
Efuli6161 Bephantol sensidaily ve mustela nın stick şeklinde kremi var onları kullanıyorum zararı yok doktorumuz önerdi cildi çok kuru..i
Ballilokmamelmaliturtam Aselemine27 40 günlük bebeğimde doktorun tavsiyesiyle mustela losyon kullanıyorum. Çok memnunum