Oğlum 2 buçuk yaşında bu aralar Her şeyden korkuyo. Çok TV izlemeyiz zaten oğlum da izlemez. Geçen gün TV açıkken bişey gördü izlediğimizden değil denk geldi. O günden beri TV açtırmıyo korkuyorum diyo. TV den değil her şeyden korkuyo. Üst kattan ses geliyo anne korktum diyo. Azcık yüksek sesle konuşsak bağırmayın diyo. Bu durumu nasıl aşarız ne kadar böyle sürer başına gelen var mı acaba nasıl unutturcam