Arkadaşlar 3 yaş oğlumu oyun grubuna götürüyrom. Fakat hic istekli değil. Normalde inanılmaz hareketli istekli sosyal bi cocuk ama oraya gttk mi yanmdan ayrılmıyor. Hic bi cocukla oynamak istemiyor… Sürekli mutsuz. Herşeye ağlıyor. Toplam 1 bucuk saat oynuyor ama beni de yannda istiyor. Neden böle oluyor anlamıyorum cok morelim bozuldu özellikle bugün. Nasıl davranıcağımı bilemiyorum.