Golden goat kullanıyoruz biz. Aptamil ve hipp ile başladık, çok kustu iki mamada da, aşırı gaz yaptılar o yüzden değiştirdik. Şimdi çok memnunuz gaz şikayetimiz yok, kusma da sadece fazlalık çıkarma şeklinde var, golden goattan önce komple fışkırtarak çıkarıyordu.