Mihribanpir Kızlar 2.5 ay önce sezeryanla doğum yaptım geçen hafta adet oldum bitti arada lekelenme oluyo sizede oldumu normal mi
Derya2867 Mihribanpir oldu emzirmiyorum o yüzden erken adet oldum ilk adet çok yoğun kanamalı geçti 5 gün sürdü aradan 2-3 gün sonra birkaç damla kanamam oldu bitti
Ankara0666 Evet benim de 6 ay sonra lekelenme oldu 1 ay sonra da normal adet oldum karnım çok agrırdı çok şükür hiç agrım olmadı